Hur man än vrider och...

vänder på det, så har wilma den bästa familjen man kan tänka sig!! Jag blev sent på eftermiddagen bjuden på fest, vilket jag till en början tackade nej till. För jag har ju Wilma hemma! Men så tänkte jag, att visst, jag kan ju fråga syster om hon med pojkvän vill komma hit, och hon undrade varför inte Farmor kunde komma, och frågan ställdes mot farmor, och farmor i princip kastade sig i bilen och for mot vingåker!! Hur många skulle sätta sig i bilen för en färd i ca 2 h bara för att fadern skulle få gå ut ett par timmar och dricka ett par öl?!?! Har inte Wilma världens bästa farmor eller???? Det betyder så mycketför mig att jag fick komma ut en liten sväng, det lilla betyder så mycket!! Tack mamma/farmor! Nu ska jag gå och sova lite, men ha det alla glada!!!=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, Tovali och Wilma är verkligen lyckligt lottade! Hoppas du hade riktigt kul, det är du verkligen värd!

Jo, nog sved det till i mobilen igår =S Men det är han värd, Köppäbäsrpöjken =)

Ha en fin dag och hälsa mammsen och lilla Sessan! Saknar er!

2008-10-18 @ 11:53:34
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0