ännu en dag....

till ända!! Och morgondagen kommer att rulla på som sjutton har jag en känsla av!
Det kommer en massa goda vänner hit till mig och ska hjälpa mig med vedtravning, och senare blir det till att grilla lite. Behöver jag säga att det kommer gå åt lite öl också!!=)
Har en känsla av att det blir fullt hus på kvällen! Men roligt ska det bli.

Och sedan på söndag kväll kommer min lilla älskade dotter hem igen!!
Jag längtar så mycket hela tiden efter henne, hon förgyller mitt liv!

Nåja, kommer nog inte skriva imorgon av förklarliga själ!!=)

Får se hur pigg jag är på söndag, skriver väl några rader då kanske!

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hoppas du får en riktigt trevlig helg med dina kompisar och att du kan glömma dina bekymmer för en stund.Gräv INTE ner dig Tobbe,det kommer en morgondag med glädje och ljus...jag lovar dig!Kramar/din moster



2008-06-28 @ 00:51:31
Postat av: patrik

Tobbe Tobbe, jag förstår att du är arg och ledsen på mig det vet jag, men jag förstår inte att du kan vara så kritisk mot dig själv, själklart har du kompisar kvar bara för att vi inte är det behöver ju inte det betyda att det ine finns några polare kvar, dom som är våra gemensama kompisar har inga åsikter och håller inte på nån i detta läge.

2008-06-28 @ 17:47:27
Postat av: maritha

Tobias sluta kommentera dessa patetiska människor, de är ju bara ute efter uppmärksamhet, det händer tydligen för lite i deras sk liv. Visa at du står lite högre, för det gör du, sjunk inte ner på samma nivå. Du kommer att vara glad att slippa vissa när du fått lite distans och ser saker med andra ögon, utan näring dör allt...även skitsnack.

2008-06-28 @ 18:03:00
URL: http://marithapeblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0