ujujujuj....

Nu måste jag ta och skärpa mig med skrivningen, nu har jag fått lite skäll av H.=) Jag vet fortfarande inte hur det gått med jobbet, har inte hört något från dom.=/ Hoppas kan man ju fortfarande!!=) Nu hör jag ett tassande i trappen!=) Och en vissling från en visselpipa!!=) Och nu kommer det en liten prinsessa visslande!=) Och igår så fick jag en liten seger mot mina chefer!! Dom ville förflytta mig till en boende som jag verkligen inte klarar av, vilket jag satte mig på tvären för! Efter många turer så bytte dom taktik och ville sätta mig på ett annat hus, vilket rent schematekniskt gjorde det omöjligt för mig att få ha min lilla prinsessa över huvud taget! Uj, snacka om nitlott för dom! Jag ilsknade till ordentligt! Jag hade begärt en förflyttning till en speciell boende, om jag skulle flytta på mig över huvud taget! Vilket jag begärde skriftligt svar på varför inte jag fick komma dit! En timme efter min begäran kom svaret att jag fick komma in dit jag ville!!=) Hur svårt kan det vara att föra en dialog med sina medarbetare och se vad som blir bäst för alla parter?? Hoppas dom någon gång lär sig att det inte är någon idé att jävlas med Persson/Englund!!;) Nåja, skriver kanske någon rad snart igen då!!=) Ha de!!

Kommentarer
Postat av: maritha

Nädu dom som får för sig att jävlas med nån Persson/ Englund dom ångrar sig rätt snabbt=).Håller fortfarande tummar o tår.

Vi får väl höras av när du ska hämta Lisa och tårtor.Ha så kul i helgen=)./ Kramiz

2008-08-28 @ 11:32:28
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Hanna

s Bra . Dig finns det krut i. håller tummarna för nya jobbet

2008-08-28 @ 12:45:07
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: Anna

Så himla snällt att ni plockar upp Lisa och tårtorna, du och sessan. Glöm inte klänningen bara, för du vet att du blir ett huvud kortare då! ;)

Kram

2008-08-28 @ 20:12:18
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha det så kul du med. Takida är inte helt fel en lördagskväll =)



Kram

2008-08-29 @ 23:02:42
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0