nu är äntligen...

min lilla prinsessa hemma igen! Jag började nästan klättra på väggarna här hemma utan tjatet efter pippi och allt annat!!=) Men hon har haft det jättebra hos farmor. Wilma fick även vara en sväng nere hos faster Anna och kusinen Tovali också!! Oj vad stor hon bidde då;). Sen har ju hon även träffat gammelmormor siggan, Koko m.m.
Så det va väl bara pappa som höll på att bli galen!!

Och igår va jag äntligen iväg på anställningsintervju! så nu håller jag mina tummar!

nehepp, dags för frukost och nästa pippi film nu!!=)

ha de

Kommentarer
Postat av: maritha

Håller tummarna jag oxå...så mycket jag bara kan. Tyst blev det här när lilla pratkvarnen hade åkt=)munnen går som en lärkvinge på henne...undrar vem hon har fått det ifrån.....jag vet iaf en viss liten herre som var väldigt pratig och talade med alla, sen kan hon ju ha fått det dubbelt upp det är ju inte helt otänkbart=).Kramiz

2008-04-29 @ 23:19:51
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0