Jaha.......

då sitter man här då, sista natten i ledighet! Börjar jobba imorgon igen!!=( Känns inte som att jag har varit ledig i 9 månader!! Tiden går alldeles för fort!

Och det känns ju inte bättre att gå till baka till ett jobb som man VERKLIGEN vantrivs med! Fast det e ju klart, det ska bli lite roligt att gå till jobbet, prata ett par minuter med arbetskamraterna för att sedan ta och skriva en ledighetsansökan!!!=) Jag ska öka iväg på en KFÖ vecka med Hv i oktober!! Och jag hoppas att min arbetsgivare försöker neka mig ledigheten!!=) Går inte, för det e lag på att man ska få ledigt!!=)

Och en liten ljusglimt e ju att det snart e kopparbergsmarken!! Då åker familjen dit och har med oss grannfamiljen!!(eller åtminstånde delar av den)

Jaja, nog från mig just nu!! Ska försöka skriva lite imorgon och se hur det gått på skitjobbet!!

Ha de!!

Kommentarer
Postat av: maritha

Då sitter vi i samma båt, att vantrivas på jobbet alltså=(.Men som sagt, bara tre veckor kvar till marken, blir kul att ha er här,allihop./kramiz

2007-09-03 @ 15:50:34
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0