Då så......

har man börjat knega igen då!!=/
Har börjat på en ny enhet och jobbat, bidde förflyttad medans jag va på pappaledighet!! Dom vågade väl inte flytta på mig när jag va där, och dom va så JÄV_A fega att dom ringde inte ens och tog en disskussion med mig om det utan dom (dom = arbetsledningen) skickade bara ett brev om att jag blivit förflyttad!!
Hatar verkligen Stiftelsen Linden!! Hoppas att jag får ett annat jobb riktigt SNART!!!!!!

Nåja, nog om det!!

Min lilla skrutta e sjuk nu oxå!! Har fått en förkylning, så imorgon när vi vaknar så ska vi bara strosa runt i våra pyjamaser och titta på film. Vi ska bara vara inne och gosa hela dagen!!=)
MYSIGT VÄRRE SKA VI HA!!=)

Ha de

Kommentarer
Postat av: Anna

ÄNTLIGEN är du tillbaka i bloggens värld! =) Jag kommer gärna och hjälper er med att mysa runt imorgon... =D Men de blir nog rätt sura på mitt jobb då... =)
Hälsa hela familjen
KRAM

2007-09-05 @ 17:49:12
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: maritha

Pussa lilla skrutteliskruttan från farmor, tur att hon blev sjuk nu då så hon hinner bli frisk tills hon ska åka karusell=)/kram

2007-09-06 @ 09:26:51
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0