Tiden..

bara flyger iväg!

Man hinner ju inte med längre! När man va liten tyckte man att tiden gick i snigelfart, men nu så undrar jag om inte tiden har skaffat sig raketer som hjälp!!

Wilma har snart nog hunnit bli 17 månader! Jag som tyckte att det va härom dan i princip vi åkte till BB.
Och jag ska inte börja med mina NIO månader som pappaledig!!!! SNYFT!! Dom försvann fortare än jag hann börja med dom tycker jag!!=(

Och så läste jag som vanligt idag på aftonbladet, och blev riktigt jävla förbannad! Moderaterna har kongress just nu, och den lilla snorungen som är ordförande för MUF, stallde frågan, varför inte medelålders män inte kan åka buss!
Det kan jag hålla med om, OM ALLA BODDE I STORSTÄDER!!!! Men som många andra, så har man ju en bit till jobbet, och det går faaaan inga bussar dit, men betala ska man iaf!! Rika lilla snorunge!!
Har god lust att börja jobba fakligt och politiskt igen, och bjuda in "eliten" till vingåker, för att hälsa på olika arbetsplatser! OCH DOM JÄVLARNA SKA FÅ TA BUSSEN RUNT, DEN SOM INTE FINNS!!
Skulle vilja se Fredrik Fjantfeldt knalla en mil ut i skogen för att titta på en arbetsplats för att sedan gå en mil tillbaka!!!

Nåja, inte bara negativa saker nu. Min älskade lillasyster har blivit uttagen till Bergslagens lucia i år!!=)
GRATTIS LISA!!!=)

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0