Fy faaan va....

fin min tatuering blev!!!! Är helnöjd med denna!!=)

Men det började inte med helnöjd!

Ungefär så här va det:
15:30 började jag med lite mat, så det skulle vara klart tills mina älsklingar skulle komma hem, så jag skulle slippa stressa. Under matlagningen så kom paniken!!! Tankarna snurrade hej vilt i huvudet! Skulle det bli snyggt, bli bra, skulle jag åka över huvud taget och tatuera mig, fan jag va så nervös så jag trodde jag skulle spy.
Vi satte oss och åt iaf och tankarna skingrades.
Hade sagt åt min kära granne som skulle åka med mig in till stan, för han skulle jobba, att vi skulle åka ca 17:20.
När jag kommer ut så är han inte klar!!!!! Vad hade jag förväntat mig egentligen!! Han e ju inte känd för att vara snabb inte!! Han hade inte packat eller något! Stod och målade!!=(

Jaja, vi kom iaf iväg ca 17:45. Skulle vara där 18:00 och det tar ca 20 minuter att åka!! Alla kan väl räkna ut att jag blir lite sen!!

Kommer in till tatueraren och är MÄKTA nervös just nu!! Men det går snabbt över! Hon va jätte duktig och snabb!!
Så nu har jag bestämt mig för en till tatuering, fast det lär ju få dröja ett tag innan det blir av, kommer kosta runt 4-5 tusen att få den gjord!!

Bild kommer senare!!=)

Ha de!!

Kommentarer
Postat av: maritha

men nu gjorde du väl Wilma på armen iaf?

2007-10-10 @ 16:21:14
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Elin

jadu antar det va du som skrev=) Äter det gör jag men att det skulle vara svårt att bli av med graviditetskilon det visste jag men så här länge, usch. I detta hus är det bara jag som äter bra o tränar hehe

2007-12-07 @ 12:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0