Vart FAAAAAAN....

e Sverige på väg??? En så enkel sak som sjukvård, det enda man har fått höra den senaste tiden är, AVVAKTA!! Först va det min dotter som fick öroninflammation, AVVAKTA. Sen grannens dotter, fick förstoppning och spydde i 5 utav 6 dagar, AVVAKTA. Och nu jag, öroninflammation, AVVAKTA!! Kan säga det att nu va det fan sista gången jag ringde dom där jävla sjukvårdsupplysningarna!! Vad har vi akut till för?? Man måste ringa och BOKA tid för att få komma in på akuten nu för tiden!! Vad ska vi då med en akut till?? Det enda man ändå får höra är AVVAKTA!!!
Undrar vart våra skattepengar tar vägen!?! Är det dom feta j-----na i landstinget som måste ha lite mer pengar till deras konferenser eller så??? Blir så trött på detta!!
Det är inte ok att man inte får komma in, fast jag har mer förståelse att en vuxen inte prioriteras, men BARN!!!!
Hur i helvete kan man som sköterska/läkare godta att några politiker vill spara in lite pengar på barns bekostnad??? Och varför är det ingen i samhället som reagerar??? Jag har inte tänkt på hur det har blivit förrens nu när jag har min lilla Wilma!! Och jag tänker då inte godta detta!! Om min dotter är sjuk så SKA jag ha sjukvård till henne!!! Om jag så ska behöva sätta mig och köra till stockholm och gå på en privatklinik och betala ur egen ficka!!

OJ, nu tror jag att jag har fått ur mig lite utav min ilska till er oxå!! Ska försöka lugna ner mig lite!!
Men jag blir så ARG!!!!!

Nehepp, försöka sova nu med huskuren!! (lök i örat!!) En väns råd!! (skattefritt iaf!!) Fast om det är en landstingspolitiker som läser detta kommer jag väl få restskatt nu, när jag utövar lite sjukvård på hemmaplan utan att betala för mig!!

Men ha de alla därute och vad ni än gör, bli inte sjuka utan AVVAKTA!!!!!=(

Kommentarer
Postat av: maritha

Vad avvakta har fått för konsekvenser har vi ju sett i media dom senaste veckorna, två små barn har dött o ett har blivit blind o döv. Hoppas du får hjälp idag iaf så får vi höras ikväll när jag kommer hem/ kram mamma

2007-05-03 @ 09:07:56
Postat av: Sara

bra ut med det bara=)

2007-05-04 @ 19:27:55
URL: http://flippaut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0