länge sen...

jag skrev något nu!!

Får väl skylla på tidsbrist och sen som vanligt när det gäller mig, KRÅNGEL!!

Har kopplat in nätverk här hemma, för det ska ju vara så bra!! Men som vanligt när jag fixar med något åt mig själv så ska det ju köra ihop sig. Internet krånglar och lite annat som spökar för mig!!=( VAD ANNARS!!!
Men min gode vän Conny kommer hit imorgon, och då vore det väl själve F______NNN om vi inte får igång det ordentligt!! Han e ju utbildad nätverkstekniker!!!!

Och bara för att strö salt på mina sår, ska betala mina räkningar hade jag tänkt! Men vad händer då, (har ju hostat igång internet ju) Då har bankhelvetet strul med sin sida så den ligger nere!! VAD ANNARS!!!!!

Nåja, har haft kul oxå! Förra helgen hade vi en övning med hemvärnet, och jag fick testa på en ny uppgift!! Jag va biträdande övningsledare!! Det va roligt att få utbilda mina soldater!! Alla hade en kanondag, vi fick mycket beröm för denna övningen!! Beröm utav alla förutom en tvärilsk markägare!!=) Ujujuj va arg han va, tyckte nog att våran grg (granatkastargevär) lät lite mycket!!=)
Men de e sånt han får tåla när han har överlåtit dispositionsrätten till försvarsmakten!!=)

Nåja, ska väl försöka hinna skriva lite mer ikväll sen!!

Ha de så länge och va rädda om er!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha... ja du är och förblir en Kallijanka (Kalle Anka) forever =)
Kram på dej <3

2007-05-25 @ 16:49:00
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0