Fyller väl i då......

DAGENS:
klädsel
: Jeans och t-shirt
frisyr: Rakat
tv: Vad e det???
vill ha: Lite prylar till datorerna och nytt jobb
tråkigaste: Stiftelsen linden
roligaste: Wilma

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag och min älskling
såg dig gråta: Kommer ej ihåg
fick dig att gråta: Vet ej
fick dig att börja skratta: Wilma
du gick på bio med: Carro tror jag
du gick på stan med: Vet ej
skickade ett sms till dig: Vet ej
skickade ett lunarinlägg till dig: Vet ej

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Nope, men till flickvän har jag sagt det!!=)
bråkat med ditt husdjur: Har ej något
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Vet inte riktigt

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Att förlora Wilma
Var vill du gifta dig: Har inte bestämt mig riktigt ännu!! Men ute en varm sommardag vore inte så tokigt!
Vem hatar du verkligen: Ingen nämnd, ingen glömd
Varit kär: Jupp
Har du ett jobb: Jo, men just nu PAPPALEDIG!!=)
Gillar du att ha folk omkring dig: När jag vill så
Är du ett hälsofreak: Hehehe, skulle inte tro det!!=)
Är du ensam nu: Både ja och nej, carro & Wilma ligger och sover!!
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Wilmas barnlåtar!!

FAVORIT:
Rum i huset: Under trappan!
Typ av musik: Blandad kompott
Parfym: Det som luktar gott
Månad: Har ingen favorit, alla har sin egen lilla charm
Mat: Kött
Dricka: En pilsner e inte fel
Godis: Det jag blir sugen på
Tidnin: Gör det själv!! En UNDERBAR tidning
Film: MÅNGA
Skådis: MÅNGA
Djur: Inge speciellt

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Nope
Köpt någonting: Ja, dammsugarpåsar
Varit sjuk: Nja, magen som vanligt
Sjungit: Nehedu!!!!
Sagt "Jag Älskar Dig": Jupp
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Jo, det vill man väl alltid
Träffat någon ny: Nope
Saknat någon: Jo, alla jag tycker om
Kramat någon: jo
Kissed someone: jupp
Ätit: Jahadå!!

Jaha, då har man fyllt i denna då!!
Håller på och plockar iordning här på nedreplan!! Så vi kan ha vårat lilla krypin snart!!=)

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0