Ujujuj.....

vad länge sedan jag skrev något!!

Och det har ju hänt en del sedan sist!!!
Har varit i tyskland m.m.
Fast det bästa e ju att min dotter har börjat att gå!"!=)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, det enda jag kommer på just nu e att mitt hjärta finns med dig *J*
Vi har våra stunder av "tjafs" du och jag, men i en stund som denna så lider jag med dig!!!
Tycker kanske om dig ändå!!!;)

Mår faktist väldigt dåligt av det som hänt, fast det e inte många som skulle fråga mig om det!! Men jag tycker mest synd om dig *J*

Skriver väl mer nån gång!!

Ha de, och gör som jag, LEV LIVET INNAN LIVET LEKER MED DIG

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller helt med... passa på att njuta av livet, man har ju bara ett... se till att göra det man vill och lite till =) Härligt att hon går nu, lilltultan... Men mer bus också och snart SPRINGER hon hehehe ^^) Pussa och krama henne från faster Anna

2007-07-09 @ 17:45:02
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0