Sitter hemma i.....

soffan och skriver lite, lillstumpan ligger i lilla soffan och är sjuk. Hon ligger och tittar på film! Hur mysigt som helst! Får se om det bara är lite influensa, och hur mycket det tar på henne! Hon har ju varit hos farmor i helgen, och där har hon ju ingen ro i kroppen, och så kommer hon hem och slappnar av, och då kommer väl allt!!=)

Annar så har helgen varit bra! I fredags va vi ute på safiren! Det va skoj, träffade en massa gamla vänner som man knappt ser nu för tiden!!=)
Och lördagen gick åt att glo på film och sitta framför datorn!! Sen på kvällen åkte jag till svärmor och hjälpte dom med deras datorer en sväng. Sen hem igen och gjorde mat och så tittade jag och carro på film och åt lite god mat!!=)

Söndagen så va vi i örebro och spenderade en MASSA pengar, handlade julklappar i massor!=)
Det kommer nog bli en riktigt mysig jul!!=)

Och jag e lessen moster, vi hann aldrig titta upp till dig, tiden drog iväg! Nästa gång så!!=)

Nehepp, titta på filmen med min sjukling!! Och bara MYSA!!=)

Ha de..

Kommentarer
Postat av: Moster

Ingen fara Tobbe,du vet ju vart jag bor och det blir väl fler tillfällen :-) .Synd att lilla gumman är sjuk,hoppas hon snart blir frisk igen!Ha det så bra och hälsa Carro och lill tjejen!Kram!!

2007-12-11 @ 13:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0