nu är det äntligen...

söndag!! Och min lilla älskling kommer hem till mig igen!!
Vad jag har längtat efter henne.

Gårdagen va en väldigt lyckad dag, fick massor gjort på gården! Detta trots att jag tydligen inte har några vänner, som jag fått höra!! Jag är er tacksamma som hjälpte mig!!
Vi hade väldigt roligt hela dagen och kvällen, vi travade veden, klippte några häckar, tog bort ett träd, tog bort 2 stubbar, plockade i ordning på tomten, eldade upp lite ris m.m.
Som sagt, fick massor gjort!!!=)

Sen på kvällen kom det ännufler människor, grillade och partade lite, hur kul som helst!!

Jag va tvungen att ringa min kära moster också!! Hon vet varför!!=)

Nehepp, nu e det dags att röra lite på sig och rensa efter en lyckad gårdag, och sen kommer wilma hem igen!!=)

Hade hade

Kommentarer
Postat av: maritha

Det roliga är ju att vissa inte förstår ironi, när du säger att du inte har några vänner ha ha ha.Kul at det blev en lyckad kväll och nu har du det fint på tomten va?Krama prinsessan från farmor./ kramiz

2008-06-29 @ 16:31:46
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0