hur fan kan...

en eller flera människor kunna sjunka så lågt som vissa gör??

5år tillsammans, eller 9 års vänskap betyder tydligen ingenting.

Vad än folk säger älskar jag min föredetta och min dotter mer än livet självt!!

Fast så jävla sårad jag blivit nu, det trodde jag ALDRIG att någon kunde göra!! Jag har haft ovänner tidigare och inte ens dom hade haft tanken på att såra mig så här!! Det är fan det värsta jag varit med om!!
Hur fan ska jag klara av detta??????

Vem hjälper mig genom detta????

Det enda jag får e skit!! Jag får fan skit för ALLT som sägs i denna jävla by!! Precis som om mitt liv går ut på att prata!! Dom som känner mig vet att det e ju inte min starka sida att prata, förutom med en person, och denna vill ej veta av mig, för hon är tillsammans med min FD kompis!!

Hatar livet!!


Men jag måste klara av vardagen, för min älskade lilla dotter kommer snart till mig igen!!
Hatar att jag inte har wilma här!!

Hon har ju tydligen sitt, men jag har inget!!

Det enda som betyder något, (förutom henne) är wilma!!
När jag är ensam gråter jag över att jag inte har varken henne eller wilma här, och när jag har wilma här gråter jag över att jag inte har henne här!!
Hur jag än lever gråter jag!!

Kommentarer
Postat av: maritha

och hon är inte ens värd att gråta över, när (inte om )du träffar en annan tjej så kommer du att förstå att det finns bara en förlorare...och det är INTE du. Du har så många som stöttar dig och finns för dig vad har hon? inget viktigt och äkta iaf.Det som är nytt och spännande idag är vardag i morgon...sen kan man ju spela att man bryr sig så jävla mycket , men sanningen kommer alltid i fatt.kramar i massor till dig och det VIKTIGASTE VI har....prinsessan.

2008-06-26 @ 23:59:47
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Anette

Kan förstå att du har det tufft nu och att det mesta känns meningslöst.Men som man brukar säga...man ska inte gråta över spilld mjölk.Fortsätt med det du berättade om för mig så ska du se att du snart har hittat någon ny tjej som förgyller din tillvaro.Mister du EN står dig TUSEN åter...så sant som det är sagt.Kramar till dig och Wilma stumpan...

2008-06-27 @ 07:53:55
Postat av: patrik

Ja vad ska man säga, ska man skratta eller gråta över detta. Och en sak är ju säker, det finns många här runt omkring som stöttar både för carro och för tobbe, tycker det är så jäkla meningslöst tjafs hela tiden om precis allt. Tänk på att det finns saker som går att lösa utan att en massa skitprat bakom en massa ryggar.

2008-06-27 @ 14:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0