Nu har jag....

bara finliret kvar!! Sen e Wilmas rum klart!!
Funderar på att dra ut lite på tiden innan jag blir klar!! Hur ska JAG kunna sova utan att får somna till hennes små snusningar i hörnet av rummet??? Klarar jag av detta??
Carro trivs nog bättre, för hon kommer sova bättre utan att behöva reagera för minsta lilla, men kommer jag att sova överhuvud taget?????? Älskar att få somna till Wilmas små tysta snusningar, hur hon precis som sin far bökar runt i sängen! Vad ska jag då somna till??

Innan jag träffade Carro somnade jag till musik!! (ibland när jag bodde hemma till min kära mors förtret!!=) )
Sen när Carro kom in i mitt liv kunde jag ligga och lyssna på henne!! Men nu är det ju WILMA som gäller!! Vad ska jag lyssna på om hon försvinner??????

Imorgon kommer det förhoppningsvis bilder på Wilmas rum iaf!!=)

Ha de och skriv mycket gärna kommenatrer!! Jag tar emot possitiva och negativa!! Vill lära mig att skriva så att ni ska trivas att läsa min blogg!!=)

Kommentarer
Postat av: maritha

Det blir väl till att lyssna på Carro igen eller ta fram hörlurarna och lyssna på musik, eller släpa in madrassen till Wilmas rum och sova på golvet=)

2007-04-28 @ 09:54:55
Postat av: Anna

Du kommer nog sova så gött iaf, för om jag inte missminner mig så är du en riktig sömntuta... jag hade ju den äran att väcka dej på morgonen... med mitt lilla trix gick det relativt bra... Å du såg verkligen ut som Kalle Anka (Kallijanka) som han gör på husvagnssemestern med Långben å Musse, du vet... ha ha ha... Du får lyssna på Carros snusningar igen, själv får jag lyssna på SNARKNINGAR! Ha ha ha ^^) Sköt om er... kramar /Syrran

2007-04-28 @ 10:25:51
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Carro

lilla du, hon ska få eget rum.. inte egen lägenhet=)

2007-04-28 @ 21:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0