nu drar....

vi snart igång med flytten! Jag har haft Felicia här hos mig en stund på förmiddagen, hon och Wilma hade jätteroligt att dansa loss till Mora träsk och få hoppa på mig!!=)

Ska snart åka in til katrineholm och hämta Jocke sen drar vi igång med flytten!!
Vi får väl jobba på så fort vi kan, för pilsnern väntar på oss, och det är ju inte så himla bra att dricka pilsner när man ska köra bil!!

Jo, så vi får väl se hur blodigt det blir, om jag kan skriva ikväll eller om det får vänta tills imorgon!!=)

Ha de så länge och simma lungt!!=)

Kommentarer
Postat av: maritha

Nu Du har morsan fixat blogg, leder ett noll över datorn=)

2007-04-20 @ 16:06:51
URL: http://www.marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0