Min lugna.....

dag blev väl lite lagom lugn!!=)

Jag har haft en underbar dag med min underbara dotter! Hon har dansat loss till mora träsk och busat med pappa, skrattat och tjoat hela dan!
Hon sov en stund på dagen för att ladda sina batterier, och då fick jag passa på att städa av lite här hemma!!

Och det har varit ruskigt väder hela dagen, så något ute på gården har inte blivit gjort!!;)
Det kommer fler dagar jag kan hålla på!! Det behövdes en fridag nu, det har varit lite mycket måsten nu sista tiden!!

Men men, imorgon blir det jobba av, du ska vi flytta upp jocke m. familj till grannhuset!
Blir nog ett par pilsner när vi burit klart! Brukar vara rättså gott då! Och om det inte är alltför ruskigt väder kommer nog grillen igång också!!=)

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0