I väntans....

tider!! Sitter just nu och bara väntar på att första omgången färg ska torka så jag kan måla på en andra och förhoppningsvis sista gång i lilltjejens rum!! Det ska bli kul att se hur det blir när vi är klara!!

Har hållit igång hela dagen igen ute på gården, växlat mellan våran gård och grannens!! Finns så mycket vi vill göra, men det går inte att göra allt på en gång!!=) Och dessutom så är min J-la mossa kvar att tqa hand om, men jag tror att det kan bli klart på våran tomt imorgon! Sen e det bara grnnens kvar att ta hand om!!=/

Och så lyckades vi klämma in en grillning idag med, det va supergott!! Som vanligt!!=)

Här kommer bild på hur Wilmas rum va innan målning och sen lägger jag ut bild på rummet när det e klart, så kan ni väl skriva en liten kommentar sen om vad ni tycker om hennes rum!!

Ha de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0