Ännu en.....

dag har gått nu då, och inte F_N har jag gjort klart på gården heller!!=/ Började räfsa undan en massa mossa som jag rivit upp, sen fick man ju en massa annat på hjärnan istället. Grävde upp våra enar vi hade i rabatten, sådde gräs där vi hade grävt upp buskar!
Sen fick vi för oss att åka in till min bror och hans familj i katrineholm, och det tog ju några timmar av dagen!
När vi kom hem så startade jag grillen!! Det är ju såååå gott att äta grillat!!=) Fick reda på av en granne här för ett tag sen att vi var först i kvarteret att ta fram grillen!!=) Jag ska nog visa dom hur det ska gå till, kommer nog inte ställa in grillen i vinter! Vem är det som har sagt att man inte kan grilla bara för att det är vinter??

Men men, som sagt, den där J-la mossan finns ju kvar imorgon oxå, om inte någon vill komma hit och t hand om det åt mig. Fast det e väl inte så himla troligt att det skulle ske!

Börjar ångra mig lite att jag lovat Jocke att jag ska hjälpa honom med hans gräsmatta oxå!! Att man aldrig kan lära sig hålla käft!!!!!!!

Jaja, det e väl bara att bita i det sura äpplet och hugga i!! Eller nåt, kanske, om det inte dyker upp något, eller så!!=)

Ha de så länge och njut av era mossfria dagar!! /Tobbe the mossman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0