vilken underbar..

dag vi har haft idag!!

Först åkte vi till malin, stefan, thim och aaron och lekte och fikade, sedan åkte vi hem så wilma och felicia fick bada lite. Medans dom gjorde det så tände vi grillarna och gjorde iordning. Sen kom mattis, hugo och leo, och så kom jockes kusin linda, så åt vi lite grillat och barnen sprang omkring och lekte! Alla hade det mycket trevligt!

Detta va för denna dagen!!

Och beträffande vissa komentarer på en viss blogg vill jag bara säga att valt sida har du gjort!! Om du bara lyssnar på ena sidan och sen snackar om det så anser jag det iaf!!

Och sedan finns det en fråga jag vill ha svar på, för tydligen vet alla utom jag svaret på den!
VAD ÄR DET FÖR TJEJ JAG TRÄFFAT???
Vad jag vet iaf så är jag singel och sitter hemma själv! Men om ni som vet så mycket kan ta och berätta det för mig vore jag tacksam!

Ha det alla goa, ni som inte ingår där vet om det och behöver ej ta åt er!!

Kommentarer
Postat av: maritha

Ha det bra och krama prinsessan från farmor/ kramiz

2008-07-12 @ 22:33:24
Postat av: Lars Adamsson

Hej Tobbe !

Hade ingen aning om att ni separerat. Det är alltid lika tufft och man känner sig övergiven och man försöker leta fel och brister, men det kommer en morgondag och det finns ett ljus i den mörka tunnel man befinner sig i, tro mig, jag vet vad jag snackar om. Efter 14 år som "munk" har jag träffat en underbar kvinna och vi är särbo sedan ett halvår och det funkar utmärkt. Hon heter Maritha och hon är född 1953 men lugn, hon bor i Uppsala där hon är lärare. Ha nu inte för brottom, nu har du all tid i världen och sovra i utbudet, känna, lukta och allt det där du vet.

Ryck upp dig, vill du snacka så slå en pling på

076-822 98 57.

Kram Pappa

2008-07-16 @ 13:26:11
Postat av: Lillebrorsan med grymmare saab än tobias^^

Fan vad coolt att lasse har skaffat en ny maritha som är född 1953^^ Vi får se till så att The Real Maritha hittar en ny lasse som tar hand om na på ålderns höst^^



Ha det gött

2008-07-21 @ 00:16:11
Postat av: Anette

Hahaha...jo jag har vinterdans varenda dag :-) .Jag vill inte alls ha det så HÄR jävla varmt på min semester,jag vill ha lagom med sol och en liten lätt sommarbris.

2008-07-30 @ 14:34:22
Postat av: Anna

Ehrm... jag trodde du var MORBROR Tobias =) Jag är Faster, men du är morbror... ha ha ha... Inte lätt att hålla reda på det där =)

Ja, nog skulle hon ha det fint hos morbror och kusinen, men än släpper jag inte henne =)

Men sen, det ska du allt se =)

ha det så bra och pussa fasters gull från FASTER (Eller var det moster?)

2008-08-06 @ 09:16:07
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Anette

Hallå hallå...nu är det väl ändå dags att skriva nåt nytt...hmmm.Har varit in här typ hundrasjuttioelva gånger nu och ingenting nytt.SNÄLLA...lite "information" kan man väl få...bra på engelska va???!!Men snälla fråga INTE om några andra ord på engelska..biter mig i läppen av skräck för det :-) .Ha det bra Tobbe..vi hörs den 13:de sept.Om INTE annat.Kram...

2008-08-07 @ 23:26:40
URL: http://anetteenglund.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med Anette =)

Å så vill jag ju ha den där bilden. Förstår om du inte lägger ut den på bloggen, men vafan varför funkar inte mms?? Är ju så nyfiken så jag kan dööö =)

Saknar er båda!

Kramar/ Sister

2008-08-13 @ 19:29:36
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0